سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خواستید از دانش بهره ببرید، بدان عمل کنید و در معانی آن بسیار بیندیشید، تا دلها آن را در برگیرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :15556
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/1/30
8:48 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
میری خضری[9]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
خرداد 90[1]
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
.: شهر عشق :. دهاتی

مدل های جدید میز ال سی دی ارسالی برای مسابقه

سلام خدمت شما بینندگان و خوانندگان این وبلاگ

امیدوارم که حالتون خوب باشه و از این حرفهای تکراری ولی حیاتی همیشه

تأخیر بنده را به بزرگی خود برای Update کردن وبلاگ ببخشید

راستش دارم رو کاتالوگ جدید شرکت کار می کنم

ان شاءالله تا ماه دیگه آمادش می کنم و هرکس می خواست با ذکر نشانی و تلفن الان بگه

تا به تیراژ چاپ اضافه کنم و براش بفرستم.

مدلهای جدید و به روزی از میز ال سی دی رو براتون با کمک خودتون آماده کردم تا به دکوراسیون داخلی منزل شما و هر ایرانی دیگر  جلوه ای صد چندان بیافزاید.

منتظر پیام های شما هستم

 


90/4/29::: 4:49 ع
نظر()